Ajanvaraustiimin vetäjä luotsaa tiiminsä tuloksiin

Ajanvaraustiimin vetäjä on tärkeä osa onnistunutta ajanvarausta. Etsimme motivoitunutta ja tulostavoitteellista ajanvaraustitiimin vetäjää.

Toimintamme kasvaessa haemme ajanvarausyksikköömme vastuullista

AJANVARAUSTIIMIN VETÄJÄÄ HELSINGIN TOIMIPISTEESEEMME.

Sinä ihmisten johtamisen tunneälyllä ja energisellä otteella varustettu tiiminvetäjä (liideri), asioiden johtamisen nopea ja organisoiva tiiminvetäjä (manageri) sekä omalla esimerkillä ajanvaraustyötä eturintamalla johtava (ajanvaraaja) laita hakemuksesi tämän päivän ja tulevaisuuden kasvuyritykseen!

Ajanvarausyksikössämme työskentelee tällä hetkellä ajanvaraajia Helsingin toimipisteessä sekä etätyötätekeviä työntekijöitä. Olemme kasvusuunnassa ja yksikkömme kaipaa ammattilaista ajanvaraustiimin vetäjää nostamaan ajanvarausyksikköämme palvelemaan entistä paremmin myyntiedustajakenttäämme.

TYÖTEHTÄVIISI KUULUVAT:

  • Esimerkillä johtaminen: oma päivittäinen ajanvaraus.
  • Ajanvaraajien rekrytointi, koulutus, jatkokoulutus, valmennus ja motivointi.
  • Laadun ja määrän kasvattaminen.
  • Tuki 12 vuotta menestyksekkäästi toimineelle myyntikentällemme esittelyaikoja varaamalla.
  • Nimilistojen jako ajanvaraajien ja myyntiedustajien työaikojen ja kalenteritilanteiden mukaan.
  • Tiimi- ja vuorojohtajan kouluttaminen.
  • Erilaisten ja uusien rekrykanavien ja -menetelmien etsiminen ja hyödyntäminen digimarkkinoinnin keinoin.
  • Ajanvaraajien työn esittely yrityksen avoimien ovien päivillä.
  • Yhteydenpito myyntikenttäämme, toimiston ja yrityksen johtajiin sekä asiakkaisiimme.

ODOTAMME SINULTA:

  • Kokemusta esimies- ja puhelintyöstä.
  • Itsenäinen ja tavoitteellinen työ on sinulle itsestäänselvyys.
  • Näet haasteet mahdollisuuksina.
  • Tunnistat ja toimit prioriteettien mukaisesti.
  • Säilytät ”kylmän pään” vaikeissakin tilanteissa.
  • Tiimityö on vahvuutesi.
  • Osaat motivoida.
  • Vakuutat ja vaikutat muuallakin kuin puhelimessa.
  • Hallitset Excelin, Wordin ja Powerpointin.
  • Olet kiinnostunut itsesi jatkuvasta kouluttamisesta.

TARJOAMME SINULLE:

  • Tukea onnistumiseesi – olemme tehneet menestyksekkäästi ajanvarausta jo 9 vuotta!
  • Mahdollisuuden vaikuttaa työaikaasi.
  • Kilpailukykyisen ja kannustavan palkan.
  • Mielenkiintoisen, haastavan ja palkitsevan työn.
  • Kannustavan ja monimuotoisen työyhteisön.

Rekrytointipäällikkömme ja digimarkkinoinnin osaajamme, ovat tukenasi ajanvaraajien rekrytointiprosessissa. Koko meidän PRO-AQUA Suomen tiimimme odottaa työhakemustasi! Kerro meille millainen tyyppi olet, mitä osaat, mitä olet saanut aikaiseksi ja miksi juuri sinä sopisit meille. Täytä tietosi oheiselle lomakkeelle, liitä mukaan CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi. Työ on vakituinen ja kokoaikainen. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.


Maahantuomme ja suoramyymme kansainvälisesti palkittua saksalaista PRO-AQUA ilman- ja huoneenpuhdistusjärjestelmää. Yli 12 000 asiakastamme nauttii PRO-AQUAN tehokkuudesta, helppoudesta, nopeudesta, 100 toiminnallisuudesta, säästöistä ja puhtaudesta luonnonmukaisella menetelmällä terveyttä ja hyvinvointia edistäen – teemme kaiken ihmisten parhaaksi!

Naikon Oy on vakaalla pohjalla toimiva perheyritys, AAA luottoluokituksen ja Suomen vahvimmat tunnustuksen saanut kasvuyritys. Toimimme koko Suomen alueella. Keskustoimistomme, ajanvarausyksikkömme ja varastomme sijaitsevat Helsingin Malminkartanossa. Liikevaihtomme oli vuonna 2016 2,25 M€.

Menestyksemme kulmakivinä ovat myyntiedustajiemme ja ajanvaraajiemme hyvä jatkuva kouluttaminen, kannustava ja tukea antava työyhteisö, uramahdollisuudet kasvavassa ja työllistävässä yrityksessä sekä erinomainen yhteishenki.